8 Nisan 2011 Cuma

Bir Öküz Vardı Canı Sıkılan, Boş Durdukça Kız Avlamaya Çalışan..

Evet tavşan kardişleeer bi öküzün anatomisi gibi bir filme gittikten sonra(türk filmi) bu yazıyı acayip yazma gereği duydum. Eee çevremde de bu kadar öküz olunca kılları sıvırıp yazma vakti geldi diye düşünmdüm. Neyse sadede geleyim.Erkekler demicem erkeklerin 'öküz' grubu o kadar apaçiki boş duramıyorlar. Sırf kız olsun kukusu olsun çamurdan olsun diye düşünerek boşta durmamak için her fırsatta gördükleri kendi tabirleriyle'gideri olan kızlara' yazıp yazıp oltaya gelenle çıkıyorlar. Sonra da etrafta seveni arıyorum,abi her kızda kaltak, bu zaman da kız yok doğru düzgün deyip artist artist atarlanıyorlar. E be çocuklar e be bebekler siz adam oldunuzda mı size uygun düzgün kız hiç bulamadınız. Etme bulma dünyası kardiiişim burası. Sen önce adam olucaksın ki karşında ki kızda istediğin gibi olsun. Sen afedersin de beni şeyine takmazken ben seni baş tacım yapıcak değilim heralde. İşte öküz grubu dediğimiz paçoz erkekler grubu kendilerini bir bk sanarken çevresindeki kızlara kendi öküzlükleriyle davrandıktan sonra 'oğlum bu kız da yalan çıktı, bunalattı dayanamıyorum' havalarına,bu moda giren aslında hiç bir zaman büyüyememiş iq hesaplama sistemlerinde onların iq larına verilecek bir puan bulunamamış,gelişşmemiş tek hücreli canlıların 0-6 yaş hislerini barındıran erkek modelidir. Aman siz siz olun ne kadar sevsenizde ne kadar beğenseniz de sizde ne kadar 'ay çok düşünceli beni seviyor' imajı bıraksa da siz sakın bulaşmayın vallahi elini veren gtunu kaptırıyor. İşin kötüsü o kadar çocuklar ki çamura yatmakta üstlerine başkasını tanımam. Hani siz onla bişey yapmasanızda kaltak olursunuz yapsanızda aynı durumda kalırsınız. Bir de kendi haksızlıklarını görmezler ya zaten o çok gıcık bir durum böyle saçınızı başınızı koparasınız geliyor.Yaptıkları öküzlüklerin de farkında olmuyorlar. Ynai bazen gerçek öküzlere ayıp mı ediyorum bu guruba dahil ettiğim için bu tarz erkekleri diye:D İşte hep derlerya kızlar 2 grubu ayrılır güyaa 1.gurup evlenilecek 2.grup eğlenilecek diye saçma sapan bir ayrın hah işte erkekler daha fazla gruba ayrılıyor. test edildi,tasdiklendi onaylandı. Bugün sizin için öküz erkek grubunu inceledik,yakında belgeselini felan görürseniz bilin ki kupa kızının imzasını taşıyordur..

KUPA KIZI

31 Mart 2011 Perşembe

Geldi bahar ayları,gevşer gönül yayları!!!

Başlıkta da dedigim gibi bahar geldi geçiyor bile lakin ben hala bi sevgili bulabilmiş değilim hani begenilmedigimden falanda değil elimiz yüzümüz düzgün evelallah!Niyeyse kimseyi beğenemiyorum ben.Böyle huyu huyuma ee boyuda boyuma bi adam çıkmıyor karşıma.Hoş çıkanlarada ben bi kulp buluyorum illaki.Yok onun boyu kısa,yok bu zampara,bu züğürt,ay o çok çirkin embesil yanıma yakışmaz...!!!Geçen yılki bebe(gelin biz buna mr.mg diyelim) hala aklımda ama çıktıklarım içinde en yakışıklısı olduğundan mıdır nedir hala takip ediyorum unutamadım kendisini.Gel gör ki adı üstünde bebe yani zeka yaşı 0-6 yaş arası!Böyle orda burda karşılaşsak diye her an içimden geçiriyorum rüyalarıma falan da giriyor.Ama biz tekrar çıksak eminim ona katlanamam ben.Gerçi benim sorunum tam olarak ne anladım!Ben erkekleri bir aksesuar gibi görüyorum!Böyle pahalı çantalar var ya vitrinde görürsün, senin olmasını istersin, onu takarken bütün gözler üstünde sanırsın falan! Ha işte öyle ben bu bebeyi koluma takıp gezdireyim, öpeyim, koklayım, yemek yapıp besleyeyim(sanki hayvan besliyoz mübarek),ama o sadece beni sevsin ,kimseye bakmasın, bana karışmasın, çok kıskanmasın , korusun kollasın ...vs. nedenlerden dolayı istiyorum işte! Yeniden konuşsam falan götü kalkcak o triplerini hiç çekemem yinede allahım beni rüyalarında görsün biz heryerde karşılaşalım falan demektende kendimi alıkoyamıyorum .İşim fallara kaldı,falcılardan medet umuyorum.Geçen kahve falında muhtemelen bu bebe için mayısta döncek diye çıktı bi taraftan umutlanıyorum bi taraftanda dönse kaç yazar adam olmadıktan sonra diyorum.Offf Offf kısacası!
maça kızı....

30 Mart 2011 Çarşamba

Maskeli Balo Vardı da Benim Mi Haberim Yok?

Ben anlamıyorum gerçekten şu hayatta yanlız mıyım yoksa etrafımda ki yüzlerce gülen yüz yanımda mı? Canım dediğim arkadaşlarımdan yemediğim kazık kalmamıştı ki bi baktım o da ne koca üniversiteli olmuşum ama hala kazıkları löp löp yiyorum. İişin acınası tarafı yediğim kazıklar sadece arkadaşlarımdan değil sevmeye çalıştığım insanlardan da geliyor. Şimde ben böyle bir ortamda,dünyada nasıl melankolik,yanlızları takılmayayım. Kendime üzülüyorum,sahte gülücüklerle kendilerini kandıran insanlara üzülüyorum,en çok da ortam yapma çabaları içine giren kendini kaybeden o garip insnalara üzülüyorum. Ha bir de şu grup var 'ben her kızı elde ederim tipim sümüklü böcekten farkım olmasada egom fil boyutunda o yüzden değmeyin keyfime' diyen salak sümsük grup var. İşte acınası ben,acınası o insanlar.. Ahh ahh zor günler bunlar,güven sarsılmaları yaşadığım,her şeyin aklımda tekrar oluşmaya başladığı bir geçiş dönemimdeyim. Yalancı yüzler yerine samimi,gerçek arkadaşlarım olsun istiyorum. Evet onlardan bi kaç tanesine sahibim canlarım benim ama keşke beni yarıyolda bırakan insanlarla her şeyimi paylaşmasam,onlara bu kadar güvenmesem. Bu yaptığım bir değil iki değil. Annem hep derdi diye girişicem kız kuruları gibi artık:D Bu da bana ders olsun herkese gerçekten güvenilmiyor,sen tepene çıkarıyosun insanları ama bi bakıyorsun ki onlar 3-5 yeni arkadaşa seni satıyolar,yada en mutlu zamanın da yanındalar ama en kötü günlerin de hepsi buhar olup uçuyolar. Bu da bana kapak olsun,dersim olsun bu kadar melankolik takılmak yeter aman beeeaa ben de takarım maskemi bu saatten sonra adamına göre davranırım;)

8 Mart 2011 Salı

İşletme, işletilme?

Hep derim işletmeden işletmeciye fark var diye.Hele özel üniversitelerde işletme okuyanla,iyi bir devlet üniversiteside işletme okuyan arasında uçurum var zaten!İşletme kolay bölüm okunur mu yeaa demeyin şimdi okumak marifet degil sivrilmek kendini gösterebilmek önemli zaten.Önceki 2 sevgilisi ve son sevgili adayı(bunu daha sonra upuzuuuun bir yazıyla anlatıcam) işletmeci olan bir kız olarak nacizane fikirlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir işletmeci sevgili yapmak istiyorsanız; önce özelde mi yoksa devlette mi okuduguna bakın özelde okuyosa sallayın gitsin zaten kafası basmamış öss sınavında g.tüm gibi bi özel üniversiteyi burssuz kazanmış o adamın hiç şansı yok!Sonra girişimci,agzı laf yapan ,ikna kabiliyeti güçlü olanını seçmeye çalışın tabii dersleri de iyi olcak.Bu adamlar böylece rakiplerini geride bırakır ileride çok kazanması muhtemel olan bir koca adayına dönüşüverir gözümde.Mümkünse herhangi bir spor dalıyla profesyonelce ilgilenmemiş işletmeciler seçin! Herifler zaten boş bide gidiyolar köpek gibi spor yapıyorlar ,ölüyorlar,bitiyorlar,kafa tası kasları bile kaslandıgı için beyine küçücük bir yer kalıyor.Bide ne dicem? Hayat tesadüflerle dolu! Bir yıldır unutmaya çalıştıgım adam(sırf kıskandırmak için kendisiyle aynı spor dalıyla ilgilenen,daha uzun,yine işletmeci biriyle çıktım onun sonrasında)facesine ankarada oldugunu yazmış 2 saat önce.(adam 2 yıldır hazırlıgı geçemedi g.tüm gibi bir özel üniversitede okuyan işletmeci işte nolcak!Bide WAT falan yaptı yazın mal şimdide ielts için kıvranıyor)E ne var bunda diceksiniz?Son sevgili adayım da(ki kendisi ankaranın saygın bir üniversitesinde işletme okuyor+daha mezun olmadan şirketler kurdu para kazanıyor!) yaklaşık 8 saat önce burdan yola çıktı ve içimden bir ses aynı otobüste gittiler kesin diyor.Tesadüfe bakın ki ikisinin de ismi aynı...Bu tesadüfler olayına çok inandığım için hep de benim başımamı gelmek zorunda bütün tesadüfler, bilemedim hayat bilemiyorum!
maça kızı

28 Şubat 2011 Pazartesi

Bir sinirkolik hikayesi

Hiç anlamam saçma saçma kendi aklınca şakalar yapıp,ya da kendi çapında bişeyler yapıp sonrada üste çıkmaya çalışan insanları. Nedir yani çabanız biri bana söylesinde bari ona göre davranayım. Öyle desem suçlu oluyorum böyle desem salak,mal oluyorum bende şaşırdım artık. Görüştüğüm çocuğu bile anlamakta zorlanırken bide arkadaşalrım hele de en yakınların saçma sapan tripleri,hareketleri yok mu öldüryo beni. Çok mu zeki gördünüz beni ? bilimadamları insan beyninin düşünüş şeklini,insnaların hareketlerini tam çözememişte benim mi çözmemi bekliyosunuz? Afedersiniz ama inanın başımda yeterince dert,tasa felan var. Para yetiştiremiyorum mesela kendime. Elime para geçmiş mi gitmiş mi belli değil alışverişkolikliğimin bunun üstünde büyük etkisi var belki o da benim kabahatım ner neyse işte. Okul desen başla bi yerden sıkıştıyıro adamı istanbulun en boktan sistemli okulunda okuyunca zaten başka bişeye gerek kalmıyo. Sınavları geçmek desen başka dert. Formda kalmaya çalışmak başka dert. Yeni sevgili yapmaya çalışmak başka dert. Oyşşş ne yapmalı insan yani ben en iyisi pılımı pırtımı toplayayaımda gideyim bi yerlere. Valla bak bazen çok ta şeyimdeydi üniversite diyip okulumu bırakıp eşyalarımıda alıp kaçasım geliyo tıpkı bi gezgi gibi. Evet çok istemişimdir sırtında çantası berduş berduş gezen gören o gezginleri çok isterim halada öyle olmayı. Ama biliyorum ki bana görede değil. Bi defa banyoydu süsüydü püsüydü ayrıcada maazallah tecavüz mecavüz ederler böyle güzel gezginciyi bulan töbeee. Zaten gezginlerde hep tipsiz oluyo ordan kurtarıyolar heral. Ayrıcada okuduğum bölüm bi çok kişinin girmek istediği bi bölüm olduğu düşünülürse en iyisi nanörlük yapmayayımda dizimi kırıp oturayım.. en önemliside babamı kalpten götürmemek için doğru düzgün uslupluca okumama devam edeyim ben..
Kafamın attığı bu akşamda beni deli eden arkadaşıma sesleniyorum bir insan b kadar alıngan ve salak olmaz. Bana salak muamelesi yapan sen cebimden çıkarırım heheytt oğlum seniii. Ben en iyisi artık susayım iş kötüye gitmeye başlıyo neyse o zaman ben sinirlerimi toplamaya çalışayım ommmmmm...

Kupa Kızı

23 Şubat 2011 Çarşamba

Hastayım ben hastayım!

Evet biraz grip olduğum söylenebilir.Hatta regl olmak üzereyim her yanım da ağrıyor.Lakin benim bahsedeceğim hastalıklar bunlar değil! Evet kesin hastayım böyle kafa hastalığı yani kısacası kafadan kontak! Harbiden normal değilim ya böyle takılıyorum kalıyorum geçmişe ne önüme bakabiliyorum ne şimdiye.Saplandım kaldım mal mal etrafı izliyorum saplandığım yerden.Kariyer hayallerim suya düştü,ortalamam desen yerlerde,okulu bile zamanında bitirecekmiyim meçhul...Millet üniversiteye gelir hırslanır onla ilgilenir bunla ilgilenir bi sosyal olur bağlantılar edinir ama bende o hırs nerdeeee...Anca fake facebooklardan eskilerimi,eskilerimin yenilerini,eskilerimin göttürdüklerini takip edeyim.Aptal mıyım neyim bana muhtemelen dönmeyecek (ki zaten dönselerde ben kabul etmem , hay gururuma sıçayım(!)) adamlar için vaktimi bilgisayar başında öldürüyorum.Sıkıntıdan izlemediğim türk dizisi kalmadı,sorun hepsini bilirim o derece yani! Lan arkadaşlarım mis gibi yerlerde staj ayarlıo ben hala aptal gibi bakınıyorum.Aptalım ben aptal umarım en kısa zamanda aklımı başıma toplarım!!!
Maça kızından...

22 Şubat 2011 Salı

İşte bugün o gün...

Bir yıl önce tam bu gün ‘evet hayatımın erkegi bu’ dedigim adamla çıkmaya başlamıştım.Bir yıl askıda kalan sürüncemeli bir ilişkiyi atlattıktan sonra halbuki ne güzel gelmişti onla tanışmak bana.Hep tesadüflere inanırım ya! Tanışmamız da bir tesadüf olmuştu.Yılbaşı partisinde birbirimizi bakışlarımızla etkilemiştik.Sonra sanal alem sagolsun o buldu da beni konuşmaya başladık.Sevgilisi vardı bide utanmadan bana yazıyordu ya aslında düşünüyorum da adamın ne mal oldugu en başından bellimiş işte neden bu kadar kastım ki..
Ama yüz vermedim,agırdan aldım falan derken nasılsa kaptırdım gönlümü işte... Ayrıldı mayrıldı hadi biz çıktık derken baktım bu adam benim hayallerimde canlandırdıgım adam değil.Bakışlarından bile piçlik akıyor tabiri caizse.Hele o kendini beğenmiş tavrı var ya boğasım geldi o derece.Bu gün o gündü işte.Sabırla bekledim ayrılmasını,bana gelmesini.Ama adamın huyu buymuş ki zaten ne kadar çok kızla çıkarım ,skorum ne olur diye düşünüyor adam daha 20sinde tabii ee aklıda 6 yaşında dersek bu düşünceleri normal bebenin.Oysa geçen sene bu gün nasılda heyecanla gitmiştim o buluşmaya sanmıştım ki o farklı.Ama daha ilk konuşmalarında ev muhabbetini açan adamdan ne beklersin ki.Aptal yerine koydugunu sanıyor insanları tabii ben yer miyim?Bir güzel araştırdım bunu memleketinden.Allah razı olsun o memleketten çok arkadaşım var hakkında bişeyler bulmam zor olmadı tabii.Duyduklarım resmen tokat gibi yüzüme çarptı benim yere göge sıgdıramadıgım o duygusal,yakışıklı çocuk piçin önde gideniymiş.Eee bunu ögrenen arkadaşlarım beni korumak istediler tabii.O 2 hafta nasıl geçti bilmiyorum kafamda sürekli dönüp duran tilkiler...O yeni yapılanmaya başlamış güven duvarının birden çökmesi ne demek!Bir karar verdim ayrılmak istedim kalbim ‘yapma belki düzelir’ diyor,mantıgım ‘bu adamdan bi halt olmaz yol yakınken dön uzatırsan sonu kötü olcak sen yıprandığınla kalcaksın bu bebeyi adam etmek için yorulcaksın en sonunda sıfıra sıfır elinde olcak koca bi sıfır’ diyor.Mantıgımı dinledim, bitirdim,allahım bei biliyor ya ne kadar şanslıyım ki onun çevresindeki insanları tanıyan arkadaşlarım oluyor da onu soruşturuyorum.Ayrıldıgımız gün soruşturdugum arkadaşlardan birinin facesindeki bir kızı begenmiş sormuş arkadaşa.Kızla konuştum ‘o çok çapkın bana facemden bi kızı sordu sağlam pabuç degil o cocuk’ dedi.Hiç bi bahane sunmadan ‘ayrılmak istiyorum’ dedim, itiraz bile etmedi ‘sen istedin evime gelseydin böyle olmazdı’ dedi bide salak! Sonra ki dört ay boyunca ara ara saçma bahanelerle mesaj atıp kendini hatırlattı ama nafile ne olduğunu sormadı ki yavşamaya çalışıp aklı sıra beni tekrar kandıracağını sandı salak! Ama aşkımdan ölsemde dönmem ona şimdi gelsin yine dönmem bi kere güvenimi yıktı.Ben böyleyim çıktıgım çocugu her yönden araştırırım yalanı dolanını ortaya çıkarırım ama söylemem güvenim git gide azalır biter sonra.Bunda da böyle oldu haberi yoktu ama ben her şeyinden haberdardım. Arada karşılaşıyoruz benim arkadaşlarla her zaman gittiğim bi mekan var orda.Hatta bi keresinde tam arka masamıza oturdular inat ettim yaa görmezden gelicem hiç bakmadım o tarafa,yanımda oturuyor ben bakmıyorum kendini göstermeye çalışıyor ee dayanamadı dürttü konuşmaya çalıştı bebe.Heyecandan aptal saptal hareketlerde.Gayet mesafeli konuştum kapagımıda eksik etmedim tabi döndü oturdu kıçının üstüne oh oldu ama ne vardı adam olsaydı degerimi bilseydi.Halbuki ben ona her şeyimle bağlanmaya o kadar hazırdım ki...O geçen seneyi düşünüyor mudur acaba sanmam.Ayrıldıktan sonra fake facebook hesabımdan takip ediyorum kendisini, o kadar iyi tanıyorum ki onu hangi kızlara yazdıgını, kimlere umut verdigini bile takip edebiliyorum.Şu an bile o faceden fotograflarına bakıp ‘acaba ben bu satırları yazarken o ne düşünüyor ne yapıyor?Ayrılmasaydık nolurdu?’ diye kendime sorular soruyorum... Dilimde ise o şarkı ‘yerini hatırlarsın izi artık yoksa da,tam da bugün işte o gündü...
Maça kızından.....

20 Şubat 2011 Pazar

Geçmişim beni bıraktı,kalbim hala geçmişte kaldı..


  Evet itiraf ediyorum. Hani herkes der ya eski sevgilisinden ayrılınca ’tamam bitti bu iş it herif bi daha yüzünü görmicem iyi ki bitti aman ben zaten ona fazlayım vs..’ işte ben o dönemi atlattım. Şimdi hiçbirşey olmamış gibi ex bebe bana bişey yapmamış ağzıma etmemiş gibi tekrar onu istiyorum ve evet yine itiraf ediyorum hemde delicesine onu istiyorum. Bu noktaya yine nasıl geldim diye de kendime kızıyorum. Bunu kimseye itiraf edebiliyor muyum? Tabikide hayır. Bunu duyan arkadaşım direk ‘kızım salak mısın herifin sana yapmadığı kalmadı sevmiyodu da seni nasıl hala istiyosun onu’ dicekleri için ağzımı açma zahmetine bile girmiyorum. Evet zor bi durum hatta benim ki hastalıklı bi saplantı haline geldi ama istiyorum işte. Sadece istiyorum. Nesini seviyosun deseniz hiçbirşeyi. Ama işte gönlüm mü hormonlarım mı saplantılı beynim mi hangisi istiyor bunu anlayamadım. Biliyorum ki bunu anladığım zamanda ondan kurtulmanın bir yolunu bulabileceğim. Ama benim elimde armut toplamıyor tabi. Çocuk beni(çocuk diyorum çünkü cidden çocuk) geçmişine itmiş kakmış,aklına bile gelmiyorumdur,yada geliyosamda oğlum götürüyodum lan az kalmıştı tarzı bi hatırlamadır. Ben de saf salağımya bunları bildiğim halde hala onu isteyebiliyorum. Neyse işte bunları biliyorum,farkındayım ve bu akşam bi karar aldım. O çocuktan kurtulamadıkça ne yeni sevgili yapabilirim ne de kendime gelebilirim. Neden Allah’ım neden ben diye sormaktansa oh oldu şıllık sana ders olsun bu öyle her canım diyene o kadar açılmamayı öğrenmiş oldun  diyorum kendime. Ve evet elim armut toplamıcak bu akşamdan itibaren alacağım kararla onu aklımdan,kalbimden,hayatımdan çıkarmaya zorlamıcam. Olmuyor beybiler öyle zorlayınca sanki biri sana inat onu beynine mi götüne mi kalbinemi artk neren istiyosa orana dahada bi sıkı dikişliyor sanki. O yüzden Sıla’nın da dediği gibi oluruna bırak moduna geçiyorum. Elbet atlatıcam sonuçta, o onun bunun kollarında gezinirken ben herlade onun matemini tutmayacağım. Şükürler olsun ki gayet güzel bi kızım yas tutacağıma benimde gözlerim açılır,yeni arayışlara girerim. Bana uyanı bulana kadar da bunu yapabilirim. Tabi benim ne kadar seçici olduğumuda bilmiyorsunuz. Şöyle ki çok yakışıklı cool bi çocuğa ‘ay bırak kulakları elf gibi,ıyk bu ne ya bıyıkları tüy leee,anam elleri çok çirkin, çok kötü gülüyo, saçları sezeercik’ gibi diyerek vazgeçtiğim beğenmediğim çok oldu. Ama asıl sorun diyorum ya işte ben geçmişimdeki apaçi kılıklı abazadan kurtulamadıkça, daha doğrusu içimde onu bitiremedikçe benim modu söylüyorm serseri aşık stayla. Apaçiye bağladım iyice ya. Hiç olmadı apaçi bolluğu bi ülkede yaşıyoruz,takarım koluma apaçimi mutlu mesut yaşar sonrada 47 kromozomlu küçük apaçilerimizle yaşarız tövbe tövbe. Yok yok olmayacak böyle en iyisimi ben kendime çeki düzen vereyim,aklımdan da kalbimden de her bi bokumdan da onu atayım,normal insan halime geri döneyim. Artık arkadaş ortamlarında dalgın masum köylü kızı gibi durmak istemiyorum. Hiç bir erkeğinde beni bu duruma sokma hakkı yok. Evet cicişler aldığımız son karara göre napıyomuş bidaha eski erkek arkadaşın arkasından helede seni sikine takmayanın arkasından kendini perişan etmiyor ve yeni ufuklara yelken açmaya çalışıyomuşuz. Biz çalışalımda artık geçermiyiz yaparmıyız gerisi kader şans.         Karma,norma,secret ıvır zıvır gibi şeylere bende inanırım. O çocuk benim ahımı aldıya çıkar ondan da benim ahımın kokusu. Buda içimi rahatlatır beni nihahahahah(kötü kadın gülüşüm).
Bende önümdeki maçlara bakacağım ve gerekirse kalbimi söküp atacağım 'oz büyücüsü'n de ki teneke adam vardı ya kalp arayan ona vereceğim ki birazda o çeksin bakalım kalp kalp diye götünü yırtıyodu görsün ebesininkini. 

                                                                                            Kupa Kızı..

Skandal!!!!!!!!!!!.....

  Bir aldatma olayına şahit oldum! Aman allahım gözlerimle gördüm yaaa. Yaz okulunda aldığım bölüm dersinin asistanlarından biri dikkatimi çekmişti. Aslında bütün asistanlar dikkatimi çekti de neyse. Bende bunların hepsinin face'ine baktım tabi kimin sevgilisi var kimin yok öğrendim. Gideri olduğunu düşündüğüm bi asistanın parmağındaki yüzüğü görünce meraklandım tabii 'hmm demek evliymiş karısı nasıl bişe acaba' diye face'ini kurcaladım tabii. Kız da muhtemelen bizim okuldan mezun felandı. Düğün fotolarını felan gördüm o zaman daha 6 aylık felan evliler demek ki dedim. İşte bu akşam ben o asistanı başka bir kızla el ele gördüm:S. Bildiğin sevgili modu el ele yaniiii… Önce karısı olabilir yaa yanındaki dedim ama işte kurt düştü bi kere içime. Okulun bahçesine kadar yürüdüler yanındaki kızın pembe Daihatsu'suna binip gittiler. Odama geldiğim gibi herifin face'ine baktım yanındaki kız karısı değil!.        Üstüne üstlük adamın profil fotoların birinde karısını kalbine taglemiş ve kız bunu 18 ocak gibi yakın bi tarihte görmüş ‘’askımm ben bunu nasıl görmemişim seni çok özledim bitanem’’ die bi yorum yazmış. Demek ki karısı burada değil ve kesin kızı aldatıyo! :S Eğer tespitlerim doğruysa yazık karısına adamın.  Off kız çirkin mirkin ama yinede karısı yani offf yaa nasıl yapar o kıza bunu! Allahım ya bütün kadınların ortak kaderi mi aldatılmak ?Acaba aldattığı kızın haberi var mı adamın evli oldugundan:S Nefret ediyorum bu igrenç erkeklerden işte pislik. Nasıl üzülüyorum adamın karısı için nasııllllll görseniz manyak mısın kızım sana ne dersiniz de işte napiim yani bu aldatma olaylarına şahit olunca kafayı yiyorum böyle. Bundan sonra o adamı ne zaman görsem kötü kötü bakıcam umarım vicdanı sızlar da sevgilisini bırakır. Göt herif!!! Umarım hocam moca olamasın asistanlıgın da yanar göt!...


                                                               Maça kızından…

Bir Güzellik Mucizesi:Arap Sabunu!...

Kulaga tuhaf geliyor biliyorum ama doğru duydunuz.Arap sabunu!Bizim banyonun köşesinde bayadır duran kutunun içinde ne olduğunu sonunda anladım.Daha doğrusu dayanamadım oda arkadaşıma sordum.İçindeki arap sabunuymuş şu bildigimiz annelerimizin balkonda terasta foşur foşur halı yıkarken kullandığı arap sabunu.Kız tahriş etmesin sen bunu vücuduna mı sürüyorsun napıyosun diye. Hııı öyle deme mükemmel temizliyor bi dene bak felan dedi.Az önce duştayım aklıma geldi attım elimi koca kutuya sürdüm o tuhaf kokulu jeli bide bi güzel köpürttüm,sonuç:muhteşem.. hatta alıp ben de kullanmalıyım artık diyorum lushtan,bodyshoptan onlarca para bayılarak aldıgım duş jellerinden daha iyi temizliyor tek eksik yanı kokusu ama biraz esans mesans kattık mı oda tamam.hah duş jelinide ucuza getirdim ya vay beee ne marifetli hatunum. yakında derya baykalın pabucunu dama atarsam şaşırmayın.

Evet bayanlar napıyoruz aktara gidip yarım litre arap sabunu ,lavanta yagı gül yagı alıyoruuuzz.bi güzel bıcı bıcı yapıp millete de duş jelim paristen bana özel yapılan bi karışım diye bir güzel sıkıyoruz;)

Maça Kızı

Belindeki kemer olayım ah,saçındaki toka olayım..

Geçenlerde bi arkadaşın evine gittik böyle işte oplancaz kakara kikiri dedikodu,ilm,sohbet felan işte sonar orda arkadaşımın ev arkadaşı ve sevgiliside vardı. Çocuk ne kadar apaçiyse kızda o kadar tatlı bişeydi bu kız apaçi stayla tarzı bu çocuğu nasıl bulmuşta,aşık olmuş diye çok söylendim kızlarada. Bana demesinler miki sanki senin buldukların çok düzgündü en azından bu çocuk apaçi götün gibi değil dediler işte o an sustum. Ne diyebilirim ki haklıydırlar yani bebek olmasının yanında ne kadar tipsizse bir o kadarda kendine özgüveni coşkun bi çocucktu. Neyse işte işte o apaçi sever kız nasıl aşık ama çocuğa öyle böyle değil bu kadarınıda görmemiştim. Hani şu ya benimsin ya kara toprağın tarzı varya işte bunları ilişkisindede kız aynısını apaçi için diyo düşünün yani. Hatta garibim kıza tavşancık dicem artık:) tavşancık düşünün apaçi için okulunu bırakıp istanbula geliyo tabi ailesinin böyle bişeyden haberi yok. O kadar şeyi göze almış okulu felan iplemiyor çocugun evine taşınmış resmen. Ee sürekli pompişleştiklerinide anlamışsınızdır sevgiisiyle yaşıyo kız sonuçta. Tabi babası ailesi duysa adam kalpten gider o da ayrı bi durum yinede bunları göze alarak o çok aşık olduğu apaçi için hayatının en güzel yıllarını apaçileri sevme ve koruma derneği açmışçasına çocukla ilgileniyor. Bildiğin saçını süpürge ediyor kız. Ee çocuk ne diyo peki arkadaşları tavşancık hakkında ne düşünüyosun felan dediğinde bizim dışı gibi içide apaçi olan kara apaçi ‘iyi kız ya’ diyip geçiyor şaka gibi ya. Lan kız hayatını sana adamış Türkiye burası öyle sevgiliyle yaşamaktı,evlenmeden pompişleşmekti bunlar burda büyük şeyler kız bir çok şeyinden fedakarlık gösterirken sen iyi ya kız diyip geçiyosun . yüzüne bakılcak bişey lsan bari elin kara apaçisi kızda suç ama buna vermiş o gazı özgüveni demiştir kendine nasılsa bu kız bana bağlandı artık benden vazgeçemezde ki kızda böyle düşünmesi için elinden geleni yaptı. Ee biliyo bu kızı bıraksa başka hangi tavşancığı bulabilicek ki bulsa bulsa serseri stayla tarzı birini bulur göt suratlı. Işte ne kadar basit dimi kız hayatını çocuga endexlemiş ama çocuk gayet rahat iyi kız falan diyo hiç seviyorum aşığım olayıda yok. Kız evlenmeyi planlıyo çocukla ki apaçinin elde edebileceği kendine gore en iyi kızda budur heralde çocuk gayet sikine takmaz sikinin zevkini düşünür modda takılıyor. Ben bunları sadece 1 gecede gözlemledim tabi kızların anlattıklarıda badana boya oldu resmen. Kız resmen çocuğun eli ayağı kolu olmuş uzuvlarının zevkini tatmin eder bi tavşancık olmuş çıkmış çocuk deseki donumu giyemiyorum yardım et kız kalkar apaçiye çakma diesel donunu giydirir elini ayağını yılar yine çakma Armani pazar kemerini kadar herifin saçını bile spreyler. Böyle kız bulmakta kolay değildir haa hele böyle bir apaçi için.. kıza acısam mı bazı özverilerinden dolayı tebrik mi etsem bilemedim ama aynı şeyi kız istese çocuk kızı sikene kadar her dediğini yapar işi bitincede bi soğuma gelir hiç öyle tavşancığın kendisine yaptıgı gibi davranmaz yok çorap giydirmekmiş kemerini takmakmış bi bardak su getirmekmiş tokasını vermekmiş yok anacım nerde o apaçide. Aa herkes böyle demiyorum çünkü herkesi görebilcek kadar tecrübem olmadı ama bu apaçide o ışığı göremedim yani. Herkes ister yoksa eli ayagı olasıca bi yakışıklı. Ama oxford vardıda bizmi gittik hesabı öyle adam bolluğu vardıda biz mi yüz çevirdik. Nerde o şans bizim gibilere bebeler çatıyor hep kader mi desem şans mı desem bebe çeker mi var bende anlamadım gitti. En azından apaçilere karşı bi ilgim yok tavşancık gibi ya onda şükür. Velhasıl çok yüz vermicen apaçide olsa bebede olsa durum böyle çok yüz verince onlarsız yaşayamadığını bi hissettirince deymeyin halineki yandın nanay yavrum nanay. Kullanırlar ki bu durumu sanarsın dünyanın kralı o,sende garibim cariye. Yok öyle bir dünya ben akıllandımda uygulaması kaldı bi ama inanıyorum bunuda uygulicam en azından durumu çakmışşım artık..

Kupa Kızı

Hatasız kul olmaz,rujsuz kız duramaz..


Şimdi nerden başlasam ilk başta bilemedim. Içimden bi ses dedi ki’kalk be kızım yaz sende,sende yaz ki içinde kendini çürütceğine dışarı salda herkesi çürütsün’ e bu makul sese hayır diyemedim. Ne yani sadece kendim mi acı çekicem:S tabiki kimsenin acı çekmesi için yazmıyorum sadece içimi rahatlatmak için,sadece ve sadece bunun için.
   Gördümki erkekler belli yaşa gelmeden bebe olarak kalmaya devam ediyor. En ay ne yakışıklı iyi aile terbiyesi almış dediğiniz çocukta böyle en bokum gibi dediğiniz çocukta böyle. Hani erkeklerya ordan geliyo uçkurlarından alıyolar bu güvenlerini hadım etmeli bunların fazla özgüvenini. En tipsizinden en malına olanlardan yapıyorya bu olayı işte o zaman yeter öldür sık kafamada kurtar beni dememek için zor tutuyorum kendimi. Böyle yazdığıma bakmayın ailemden aldığım terbiyem sağolsun sırf o insanların kalbini kırmamamk için göt etmiyorum yoksa söylenicek çok şey varda susuyorum işte. Ama birgün biri bunları göt ederse sağ kolu olmayada gönüllüyüm duy beni geleceğin kurtarıcı kızı beynimizi siken ibnelerden kurtat bizi valla en sevdiğim rujumu vercem sana. Çok ciddiyim diceksinizki ‘aniiiim kıza gel diyo sonrada rujumu vercem diyo ezik lan bu’ yok tövbe deyin bi kız için ruj demek su demek,yemek demek,yaşamak demek. Rujsuz çıkmam abi diyenlerdenimdir zaten bende. Özelliklede kırmızı ruj dendiğinde akan sular durur. En sevgiğim ruju kardeşime bile vermiyorum surmesine izin vermiyorum saklıyorum düşünün o kız kurban olsun teklifime gelsin valla vercem ona rujumu.
  Gel gelelimki işte rujl günlerimden bir gün yine hayatımın hatasını yaptığımı söyleyebiilirim. Hiç tanımayaydım o soysuzu, götüm bile daha güzel ama sevdim işte onu dediğiniz biri olmuşsa beni çok iyi anlıcaksınızdır. Neyse işte yine dediğim gibi götümle yarışırı güzellikte bi çocuğa tutuldum, tutulmayı bırak hayatımda sınırlarımı aşmama sebep olan hataları onunla yaşadım. Ha birlikte oldun mu diceksiniz yok henüz o kadar  gelişken olamadım ben o konuda çekingenlerdenim hani şu ailenin aşıladığı’evlenmeden olmaz,yapma kızım’ denen gurptanım damarlarıma işlemiş ne zaman böyle bi yakınlaşma olsa içimden alarmlar çalıyo yapma diyo sanki işte ben bu şekilde yetiştirilenlerdenim. Zaten kendimi adayabileceğim kadar değerlisinide görmedim ya neyse. Işte siz siz olun yapıcaksanızda eline yuzune bakılıcak,tecrubesi olan kabiliyetli biriyle yapında zehir olmasın size hiç bişey, neyse işte bi gun dediğim bu göt yüzlüyle buluştum ve başladıkmı biz sevgili olayına. Ilk başlarda cicim ayları denen 1-2 haftadan sonar tabi çocuk yavşakya başladı elemşmeye okşamaya koklaşmaya ben bunlara çok açık değilim napayım bana hızlı geldi bu dönem:/ merak etmeyin erkeklerden hoşlanıyorum ama dedimya tokontrolü ailem iyi aşılamış frenler fora bende. Işte sonar bu  bebeciğin evine gittim ki ben sadece konuşcaz,oturcaz sohbet etcez felan sanıyorum ki paçavra gibide giyinmiş gitmişim eşofman felan, sonar bu elleşmeye oynaşmaya başlamasınmı ama bi tiksindim ki çocuktan bi öpüşü var butun yuzumu vakumlicak sanırsın. Ama tabi ben onun öpüşmesine övgüler yağdırıyorum ki özgüveni okşansın çoşsun bu diye . hay yapmayaydım harikasın diyen agzımı eşek arıları soksun emi çocuk çok gaza geldi ilerlemeye başladı lan kopek hani yaparım her şeyin zamanı vardırda senin kadar iğrencinede kalmadım yaa. Zaten kime gösterdiysem bu mu yani ne bu cinsi ne bunun gibi şeyler söylüyolardı. Neyse o gün bişeyler yaptık ettik sonar ben gidicem bunlardan hanzo bi taksiye bindirir dimi ama hanzoya kapıya kadar geçirdi yoldan saga don taksi bulursun dedi kapıyı kapadı. Kopek herif,göt kafalı işte. Atladım taksiye geldim eve otrudm düşündüm hoşuma gitmişmiydi maalesef ki gitmişti neden maalesef çünkü o çocukla ya şaka gibi öğğ böğğ yani. Off vakum gibi öpüşü aklıma geldikçe tiksiniyorum valla bi öperdi bende ne ruj kalırdı ne saç ne baş  butun yuzumde ıslaklık olurdu  ıykkk o kadar yani.onun dışında her bir dokunuşu cennete çıkardı indirdi gibiydi beni tövbe tövbe. Ne zaman onla buluşsam mumkun oldugunca az makyaj yapmaya çalışır ne kadar uydurukrujum varsa onları sürerdim. Uyduruk dediğime bakmayın kalitesiz hiç birşeyi almam annemden kalma bi alışkanlık,kadın babam eve az bilinen kaşar alınca bile kavga çıkartıp yollar babamı düzgününü aldırırdı düşünün artık. Neyse dandik rujlarım işte bu normal markalar felan. Ki ben kırmızı ruja bayılırım yakıştığını düşünürüm kendime ama bu çocukla bi kez yaptım o hatayı anladım dahada ona kırmızı ruj muj yok. Kıpkırmızı fıstık bi rujumu sürmüş buluşmuşum bunla bayada süslenmişim işte hayvan herif sinemada bana bi daldı dalış o dalış çıktıktan sonar filmden rujum kaşıma kadar çıkmıştı bok herif nasıl bi vakum varsa ağzında. O günden sonrada bir daha onla sinemaya gitmedim ki fırsatta olmadı zaten ama ruj surerkende onun yanında silerdim çaktırmadan nasılsa yine çalıştırcak vakumarı ben önlemimi alayaım bari dedim o kırmızı ruju yuzumden cıkarana kadar anam ağladı. Bu malla niye çıktın o zaman diceksiniz ee gönül bu otada konar bokada demiş atalarımız maldır vakumluydu bebekti götüm daha güzeldi ondan ama işte bana karizmatik gelirdi severdim bebişi ne hata yaptıysam zaten o sevme olayından oldu. Hani vardırya miletin gözünde kızlar evlenilecek- eğlenicelek kız ayrımı işte ben 1. Guruba girerdim ki halada öyleyim milletin gözünde ki evlenicem tabi bi gün ama işte bu çocugun benim gibi birine yaptırmadıgı hatada kalmadı rujlarımdan vermediğim tavizimde kalmadı.  Bitirdi beni vakum dudaklı şapşal bakışlı dişlek herif.(dişlekler bana seksi gelir ama hafifi dişlekler). O yüzden yaptığım her bir hata bana başka birşey kazandırdı bazı şeyleri dyarak değilde yaşayarak öğrenmek daha inandırıcı geliyo insane ders alıyosun en azından banada ders oldu baya bi gerçi hayat bana 1. Sınıftan türevi öğretmeye çalıştı ama zekiyimdir bunun üstündende kalkıcam yenemicek beni kimse nihahahahah( kötü kadın gülüşü).